I'm Waiting For The Day

昨日は相当に頭が混乱してた俺だけど、ベーシストと飲んでその後ベーシストの彼女と3人でカラオケ行ってうっひょーって酔っ払って帰って寝たら、だいぶすっきりんこになりましたよーっと。
つーか最近カラオケにマイブラが入ってんのな!すげーびっくりした。Feed Me With Your Kissが1曲だけ。てかあれデュエット扱いだから歌詞の所に女性マークと男性マーク出るんだよな。渋谷で5時とか銀恋とかと同じでwだから俺がケヴィン、ベーシストがビリンダで歌っちゃったぜ。



とりあえず俺が今出来るのは、何よりまず俺がしっかりと力強く立っている事。そしていつ戻ってきてもいいようにしっかりと準備する事。もったいないくらい笑顔がこぼれてこぼれて仕方なくなるくらいの準備をする事。
そうだよ、この前俺のiPodが選んだビーチボーイズのI'm Waiting For The Dayの歌詞の通り。これの「He」は物凄く複合的な要素で出来てる厄介なものだけど、ってか本当にただの「He」だったらどんだけ楽かとは思うけど、まあ俺が今思ってるのはこの歌詞の通りだよ。

I came along when he broke your heart
That's when you needed someone
To help forget about him


I gave you love with a brand new start
That's what you needed the most
To set your broken heart free


I know you cried, and you felt blue
But when I could I gave strength to you
I'm waiting for the day when you can love again


I kissed your lips
And when your face looked sad
It made me think about him
And that you still loved him so


But you know that pretty soon
I made you feel glad
That you belonged to me
And love began to show


He hurt you then, but that's all gone
I guess I'm saying you're the only one
I'm waiting for the day when you can love again


He hurt you then, but that's all done
I guess I'm saying you're the only one
I'm waiting for the day when you can love again


You didn't think that I could sit around and let him work
You didn't think that I could sit around and let (watch) him take you
You didn't think that I could sit around and let him go
You didn't think that I could sit back and let you go
You didn't think...


待ってるよ。おかえりを言う準備はいつだって出来てるよ。