Wise men say only fools rush in. Yes, your assertion is so correct. But,that's none of your business!!!!!!!

Wise men say only fools rush in
But I cant help falling in love with you
Shall I stay
Would it be a sin
If I cant help falling in love with you

Like a river flows surely to the sea
Darling so it goes
Some things are meant to be
Take my hand, take my whole life too
For I cant help falling in love with you

俺この曲の冒頭の「偉い人は、生き急ぐ奴は馬鹿だって言ってたよ。でもしゃーないじゃん。好きになったら仕方ないじゃん。愛するって事は狂うって事とイコールなんだから。」ってラインすっごい好きだね(超意訳だけどww)
何か今、俺の気分はまさにそんな感じ。3日後に始まる戦いもそうだし、3年前からずっと続いてる戦いもそうだけど、この戦果について、俺は今すごくポジティヴに考えてる。どうなるかなんて分からないけど、絶対にうまくいくと思ってる。理由なんて知らないよ。ただ少なくとも、今俺の愛情が零れ落ちそうで仕方ないって事だけは間違いない。
08年の俺のテーマは「死守」だったけど、09年の俺のテーマは「Everything Renewal」だな。全てを刷新する。全てを変える。それはつまり勝負をつけるって事。覚悟を決めるって事。能動的に動かしていくって事。
この勝負、勝つよ。絶対に勝ってやるよ。